Als service-adviseur ben jij de spin in het web als het gaat om het servicetraject ná aankoop. Je bent een belangrijke schakel in het contact met de klant, de werkplaats en het magazijn. Je doet uitdagend en afwisselend werk: geen dag is hetzelfde.
Welkom bij de opleiding voor service-adviseurs! In deze opleiding ga je intensief met alle skills aan de slag, die jij als spin in het web tegenkomt. Je bent een belangrijke schakel in het contact met de klant, de werkplaats en het magazijn. Je doet uitdagend en afwisselend werk: Geen dag is hetzelfde.
Je ontwikkelt vaardigheden in professioneel klantcontact, het opstellen van offertes en facturen en het beheren van werkplaatsplanning. Daaranaast leer je hoe je klantverwachtingen overtreft door servicegericht te handelen en duidelijke communicatie toe te passen. Na deze opleiding ben je klaar om een sleutelrol te vervullen in de werkplaatsorganisatie!
Je leert hoe je klanten op de juiste manier adviseert en voor je wint en uitdagende gesprekken ga je niet uit de weg.
Je ontwikkelt de vaardigheid om snel te schakelen en flexibel in te spelen op klantvragen.
Je traint jezelf in werkplaatsplanning en het nauwkeurig verwerken van facturen en opdrachten.
Je ontdekt hoe je op een commerciele manier service verleent, met de focus op klanttevredenheid.
Uitdagend? Zeker. Altijd nieuwe ontwikkelingen? Absoluut!
Zie jij jezelf als service-adviseur of ben je net gestart? Pon Academy biedt jou trainingen en opleidingen om jezelf verder te ontwikkelen.
* voor MAN kan het schema afwijken
Zie jij jezelf als Service-adviseur of werk je al in deze functie? Ontwikkel jezelf. Pon Academy biedt jou een interessante opleiding.
Ben je al werkzaam bij ons?Aanmelden voor de opleiding