Als servicemanager geef je leiding aan de medewerkers van het serviceteam. Dat doe je op één of meerdere vestigingen. Je doet
verantwoordelijk en uitdagend werk.
Jouw belangrijkste uitdaging? Het vloeiend laten verlopen van het werkproces rondom de werkplaatsreceptie. Daarbij houd je rekening met meerdere belangen: klanttevredenheid, bedrijfsresultaat, de ontwikkeling van je team én van de individuele medewerkers, proceskwaliteit en -borging. Je zorgt voor een fijne werksfeer en zet met jouw team de schouders onder het behalen van de afgesproken doelen. Je werkt nauw samen met de werkplaatschef. Samen succesvol staat op nummer één.
Skills die jij als servicemanager nodig hebt:
• Je hebt leidinggevende kwaliteiten;
• Je bent mensgericht;
• Je bent klantgericht en commercieel;
• Je communiceert makkelijk;
• Je gaat goed om met verschillende belangen;
• Je schakelt snel en bent flexibel;
• Je vindt piekmomenten en drukte een uitdaging;
• Je houdt overzicht.
Uitdagend? Zeker. Altijd nieuwe ontwikkelingen? Absoluut.
Zie jij jezelf als servicemanager of werk je al op een van de dealervestigingen? Pon Academy biedt jou de juiste trainingen en opleidingen om jezelf verder te ontwikkelen.
* voor MAN kan het schema afwijken