In de rol van Volkswagen Digital & Mobility Genius heb je affiniteit met digitalisering en ben je volledig op de hoogte van de digitale diensten van Volkswagen. Je vindt het leuk om klanten te adviseren en collega's te helpen als het gaat om de Connect diensten van Volkswagen. Je draait je hand er niet voor om, om bij bijvoorbeeld een storing of een probleem een oplossing te vinden en je vindt makkelijk de juiste hulpbronnen.
Wat ga je leren?
- Je leert alles over Volkswagen Connect: Je leert over de functies, de voordelen van de online diensten en hoe je een auto 'koppelt'.
- Je ontdekt digitale diensten: Je leert over OTA-updates (Over The Air) en Functions on Demand, en hoe je deze aan klanten uitlegt.
- Je ontdekt de services: Je leert de Service Portlet, PDE-tool en Service Lead inbox gebruiken.
- Je leert problemen oplossen en informatie vinden: Je leert hoe je foutmeldingen oplost en kun je belangrijke informatie, zoals het infobook op het PartnerPortaal vinden.
Uitdagend? Zeker. Verantwoordelijk? Absoluut!
Zie jij jezelf als Volkswagen Digital & Mobility Genius of werk je al op een van onze vestigingen? Pon Academy biedt jou een opleidingsprogramma om jezelf verder te ontwikkelen.