Service is het eerste aanspreekpunt voor klanten. Medewerkers zorgen voor vriendelijke ontvangst, luisteren naar vragen en werken doortastend en oplossingsgericht. De belangrijkste taak is te zorgen dat voertuigen in optimale conditie zijn en blijven. Daar horen werkzaamheden bij als planning, advies en administratieve zaken zoals werkorders en facturen. Scroll verder en bekijk de mogelijkheden. WHAT'S NEXT?
Als garantiespecialist zorg jij ervoor dat je voertuigreparaties binnen de garantietermijn claimt bij de fabrikant en/of importeur. Dat doe je op de juiste wijze en volgens voorschriften, zodat zij de gemaakte kosten terugbetalen. Het is verantwoordelijk werk. Soms gaat het over ingewikkelde en dure werkzaamheden.
Als service-adviseur ben jij de spin in het web als het gaat om het servicetraject ná aankoop. Je bent een belangrijke schakel in het contact met de klant, de werkplaats en het magazijn. Je doet uitdagend en afwisselend werk: geen dag is hetzelfde.
Je geeft leiding aan de medewerkers van het serviceteam. Jouw belangrijkste uitdaging? Het vloeiend laten verlopen van het werkproces rondom de werkplaatsreceptie. Daarbij houd je rekening met meerdere belangen, zoals klanttevredenheid en het bedrijfsresultaat. Wil jij jezelf als servicemanager verder ontwikkelen?
Jouw belangrijkste uitdaging? Dat het werkproces vloeiend verloopt. Daarbij houd je rekening met meerdere belangen: klanttevredenheid, productiviteit, ontwikkeling van je team en van de individuele medewerkers. Je zorgt voor een fijne werksfeer en zet met jouw team de schouders onder het behalen van de afgesproken doelen. Je werkt nauw samen met de servicemanager.